Mērķis- ekonomikas „sildīšana”, jaunu darba vietu izveide, tautsaimniecības attīstība, IKP pieaugums, eksportspējas palielināšana. Lai katrs Latvijas iedzīvotājs izvēlētos tikai tos pārtikas produktus, kas ražoti Latvijā, ģērbtos Latvijā ražotos apģērbos, lietotu vietējo kosmētiku un saimniecības preces, apceļotu Latviju, lietotu biodegvielu, uzliktu sev mājsaimniecībā vai pašvaldībā vēja ģeneratoru, lai apsildītu māju nevis ar svešzemju gāzi, bet ar vietējā vēja spēku. Skolot savus bērnus Latvijas augstskolās, iegādāties latviešu literātu grāmatas, tulkotu un popularizētu tās pasaulē, uzņemtu savu kino, apmeklētu vietējo teātri, operu un cirku, akvaparku, nedzīties uz lētākajiem Igauņu SPA. Tas pats attiecināms uz mājas iekārtošanu, mēbeļu un aksesuāru izvēli, rotaļlietas, rotaslietas, elektronika, utt. Reiz Latvijai bija daudz un dažādas ražotnes. Nu ir laiks tās reanimēt jaunā kvalitātē.

Bieži vien ir situācijas, kad patērētājs labprāt izvēlētos vietējo ražotāju produkciju, taču nav piedāvājuma! Cik paradoksāli tas neliktos, kad mēs sūdzamies par bezdarbu un biznesa ideju trūkumu.

Svarīgs ir ne tikai gala patērētājs Latvijā, bet arī vietējais ražotājs. Ražotājam ir būtiski ražot savu produktu tikai no Latvijā iegūtām izejvielām, neiepirkt tās ārvalstīs, bet gan no vietējiem piegādātājiem.

Latvijā nav dabas resursu, mums ir tikai savs intelekts, spēcīga lauksaimniecība, uzņēmīgi cilvēki. Apvienojot šos elementus, Latvija var kļūt par spēcīgu ražotājvalsti gan sev, gan eksportam.

Labs piemērs mums ir kaimiņi Lietuvā. Viņi ir pierādījuši kā māk saimniekot-mūsu veikalos ir iespējams iegādāties visu veidu pārtiku no Lietuvas, nerunājot jau par veikalu tīkliem, kuros mēs ļoti labprāt iepērkamies, sildot kaimiņvalsts ekonomiku. Viss jau ir kārtībā līdz brīdim, kamēr esam līdzvērtīgi spēlētāji Lietuvas tirgū, bet diemžēl tā ne tuvu nav.

Būtiskākais spēlētājs pasaules tirgū ir Ķīna, ko izkonkurēt protams ir nereāli, taču tik daudz kā piedomāt vietās, kur varētu neizvēlēties viņu produktus latvietis tomēr varētu pacensties.

Mums ir svarīgi izkļūt no šī apburtā loka, kad mums nav maksātspējas Latvijas precēm, jo tās ir dārgākas salīdzinot ar citu valstu piedāvātajām. Līdzko mūsu ražošana tiek attīstīta tādā līmenī, kad samazinās gan preču pašizmaksa, gan tiek radītas darba vietas ar peļņas iespējām, tikai tad mēs spējam konkurēt un mūsu produkti mums kļūst vēl pievilcīgāki.

Būtiskākais spēlētājs pasaules tirgū ir Ķīna, ko izkonkurēt protams ir nereāli, taču tik daudz kā piedomāt vietās, kur varētu neizvēlēties viņu produktus latvietis tomēr varētu pacensties.

Mums ir svarīgi izkļūt no šī apburtā loka, kad mums nav maksātspējas Latvijas precēm, jo tās ir dārgākas salīdzinot ar citu valstu piedāvātajām. Līdzko mūsu ražošana tiek attīstīta tādā līmenī, kad samazinās gan preču pašizmaksa, gan tiek radītas darba vietas ar peļņas iespējām, tikai tad mēs spējam konkurēt un mūsu produkti mums kļūst vēl pievilcīgāki.

Svarīga joma, kas laikiem mainoties un iestājoties straujai modernizācijai sāk izzust, ir rokdarbi un amatniecība. Agrāk ģimenēs arods tika nodots no paaudzes paaudzē, tagad tas vairs nav aktuāli. Adītāju meitas izmācās par juristēm un kokgriezēju dēli par finanšu speciālistiem. Latvija zaudē savu unikālo amatniecības arodmākslu. Esošās arodskolas pielāgojoties pieprasījumam apmāca arī jaunāko tendenču arodos, neuzsverot amatniecības būtiskumu Latvijas etniskuma saglabāšanā.

Tādejādi turpinot, mēs paliksim ne tikai bez amatniekiem, valodas un iedzīvotājiem, bet arī unikālās Latvijas nācijas.

Dabīgi, ka ne katrs būs amatnieks. Un tā nemaz nedrīkst! Intelekts, kas iegūts skolās ir jāliek lietā radot inovatīvus produktus. Mums jau ir daudzi ļoti veiksmīgi piemēri, ka inovācijās varam būt īpaši oriģināli, radot produktus, kas pasaules iedzīvotājiem liek apbrīnā ieplest acis!

Ar šo SIA Made in Latvia aicina Jūs izvēlēties Latvijā radītas lietas un atteikties no importētiem produktiem! Aicinām savu intelektu ieguldīt Latvijas uzņēmumos, piedomāt par to, ko spējam radīt paši, ne ātri nopelnīt pārdodot importētos produktus vai attīstot svešzemju tīklus, brendus un pakalpojumus.